@ Roskilde - Part 4

Sådärja. Den bästa konserten någonsin. Nu har jag varit på den. Tack Radiohead för att ni infriade alla mina förväntningar. Sjukt jävla bra. BÄSTA. KONSERTEN. NÅGONSIN. När jag väl kom på hur mycket klockan var hade de redan börjat spela, så jag vet ju inte riktigt hur den började, men när jag väl var på plats kom den. Pyramid Song. Hallelujah moment. När Exit Music nådde sitt crescendo var tårarna inte långt borta. Tur att killen på marken framför mig rullade över på sidan och kastade upp på min sko och mina jeans precis då. Nevertheless, sjukt fucking jävla bra.

Tyvärr missade jag The Hellacopters som spelade samtidigt på fd. Gröna scenen. Patrik berättade att självaste Dregen kom in och spelade gittarr på de fyra sista låtarna, bl a "Gotta Get Some Action". Hade älskat att se detta men RADIOHEAD ffs.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag vill med va meeed!!!

2008-07-04 @ 08:39:24
URL: http://aicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0